divendres, 6 de novembre del 2009

Primer "Millet" de 500 !!!

Tot just som dia 6 de Novembre i ja puc cel·lebrar l'objectiu aconseguit dels 500$ !!
Ja em noto força segur a 25NL ( que duri ), i estic corregint mica en mica algunes tendències que em portaven a sessions negatives. Fa dies ( toquem fusta ) que no apareix el TILT en majúscules, i els petits tilts els controlo força bé.



Per tant toca plantejar un nou repte.
Aquest cop el poso a més llarg termini ( sense definir quan ) ja que el nº escollit és el 1500. El que si que tinc clar és que l'hauria d'aconseguir jugant a 25NL, pensar en qualsevol salt seria precipitat, i amb el ritme que porto ara mateix, estic content, per tant no cal forçar la màquina, que pot petar !!
Pel que fa al bonus, no hi haurà cap problema per alliberar-lo a temps, abans del Febrer.
Doncs, som-hi !

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada