diumenge, 10 de gener del 2010

Primera setmana, primera decisió

La cosa no comença pas malament : poc a poc vaig agafant el ritme al NL10.
El que si que ja està decidit és que continuaré jugant a taules curtes, les proves a full ring han resultat un desastre (massa temps sense jugar-hi suposo, i no vull cremar el bank per tornar agafar-hi l'aire).
Estic corregint algun tema pre-flop, que tenia força descontrol·lat, i el fet de tornar a jugar 6-7 taules m'ajuda. Per tornar a agafar confiança jugava únicament en dues taules, i això em feia jugar mans dubtoses (necessitat d'acció). Amb més taules pujo la concentració, tot i que sessions de més d'una hora... posem que ara mateix el límit està al voltant de la horeta de joc continuat. Després necessito una estoneta de repòs (escribint aquest post per exemple) per tornar-hi.
Intentaré continuar així, a veure si no hi ha clatellada aquest cop.

3 comentaris:

  1. Hola noi! Veig que jugues NL10 SH, i m'ha picat la curiositat..imagino que deu haver-hi més agressió que en FR i tal..potser m'agradaria provar-ho però crec que sinò en llegeix-ho res només faria que perdre..tu em pots aconsellar alguns artícles o algo sobre el SH..?

    Merci :)

    ResponElimina
  2. La veritat, és que sóc una mica (massa) autodidacte, i ara mateix no et sabria dir cap article concret... Vaig llegint als diferents blogs que tinc de referència i poca cosa més.
    Tens raó, és força més agressiu, pero jo hi jugo perquè els meus resultats son millors que a FR.
    Sort a les taules !!

    ResponElimina
  3. Merci de totes maneres :)
    Q vagi bé

    ResponElimina