dilluns, 15 de febrer del 2010

m'he fet d'or !

No és que m'estigui forrant no, ja m'agradaria ! Simplement he arribat a GoldStar.
Ho he aconseguit gràcies a que jugo Short a 50NL, i sembla que hi estic agafant l'aire. De moment (mala cosa dir-ho) estic en verd aquest mes, i ja he recollit 10$+50$ extres dels stellar rewards, o sigui que bé.
He d'acostumar-me a pujar i baixar durant cada sessió sense que m'afecti el joc, ja que és el que té aquest sistema ! robar, robar, i flips i més flips !!
La veritat és que hi ha força jugadors amb stats molt aprofitables per aquest tipus de joc. A 50NL em pensava que no en trobaria tants.
Bé, haurem de llegir el mail del què significa ser GOLD, i a veure si hi ha algun torneig interessant a jugar.
Espero poder continuar daurat a partir d'ara.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada