dilluns, 3 de maig del 2010

SCOOP

Ja han començat el campionat online de primavera a PokerStars.



Feia temps que tenia al cap participar en un sunday milion, o warm-up de PS, però els meus diferents intents de classificar-me no havien arribat a enlloc.
Doncs bé, ahir vaig fer un cop de cap ( em vaig fer un gran regal ), i vaig comprar una entrada per el primer event ( nivell mig ( hi ha 3 nivells ) ), amb els punts que tenia acumulats del ja molt temps que porto a PS.
La veritat és que l'estructura és molt bona per jugar a pòquer, i vaig disfrutar molt.
Fa uns moments m'acabo de conectar per veure qui havia guanyat i sorpresa ( o no ), encara queden 9 participants !!! Porten mes de 15 hores. Tant de bo tingués molta son ara mateix ....
Tampoc em va anar malament, vaig entrar en premis després de 6 hores intenses i el pessic m'ha donat molta moral, i és que suposo que en tornejos començo a fer les coses ben fetes...
Suposo que no jugaré cap altre event, a no ser que em classifiqui per 4 duros, tot i que hauria de veure si he de fer alguna cosa l'endemà del possible torneig, perquè i si arribo a la FT ? !!!!
Fora conyes, res mes, a continuar al meu nivell, poc a poc i bona lletra, i de tant en tant ja em faré un regalet d'aquests.


2 comentaris: