dimecres, 7 d’octubre del 2009

150$ : Objectiu aconseguit

Si ! Objectiu aconseguit !
Un cop arribats aquí toca definir-ne un de nou, i el nº escollit aquesta vegada és ben rodó : 500
O sigui que poc a poc i bona lletra, i sense pensar-hi massa, intentaré continuar com fins ara, potser mica en mica tornar a provar 5 i 6 taules.
L'objectiu dels 150, em sembla que ja ho vaig escriure, era posar una quantitat per posar-la, i poder fer una entrada com aquesta dient que havia aconseguit alguna cosa :-)
Els 500 que em proposo ara, són un punt on, en cas d'arribar-hi em podria possiblement plantejar almenys pujar els 'buy-in' dels tornejos. Ara mateix els jugo com a màx. de 3,4$.
El tema de pujar a 10NL em sembla que ha de quedar per força mes endavant.

Res, que estic content, i espero que la pròxima entrada no sigui per explicar la gran caiguda !!

2 comentaris:

  1. Enorabona pels resultats Dex !!!
    Que jugues sits MTT o d'una sola taula?
    Y a quina sala jugues?
    Sort i ens llegim !!!

    ResponElimina
  2. Gràcies David.
    Últimament estic jugant sits de 18 a pokerstars.

    ResponElimina