dimecres, 7 d’octubre del 2009

Bon inici d'Octubre

Eps !
La cosa sembla anar per bon camí. Aquest començament de mes em porta a punt d'aconseguir el primer objectiu (150$).


En principi no he canviat res de la meva manera de jugar, potser estic una mica més concentrat, i torno a jugar 4 taules. Convinant algun dia amb un S&G (no turbo).
Pel que fa als Sits, algun petit premi fa que el balanç dels últims sigui també positiu, tot i que hi ha certes fases, que no les acabo de controlar. ( he de llegir alguna cosa de tornejos... )
Res, espero continuar amb aquest ritme, i fer una entrada si pot ser aquesta tarda mateix, per informar de l'objectiu aconseguit, i plantejar-ne un de nou.


2 comentaris:

  1. Ei t'he agregat al bloc. Osti fins ara no en tenia coneixement del teu bloc de poker en català.
    Sort!

    ResponElimina
  2. Gràcies Larivor.
    Fa temps que et llegeixo.
    Jo tot just he començat, trobo que potser m'ajuda escriure per tenir-ho una mica sota control.

    ResponElimina