dimarts, 8 de setembre del 2009

New start

Hola,
tornem a començar.
Això ja ho he fet alguna vegada, o sigui que pot quedar en no res, però la intenció d'aquest bloc, entre altres, és marcar-me unes pautes i fites en el món del pòquer.
Després de força temps jugant ( un parell d'anys segur ), i forces despeses, intentaré que la tendència sigui positiva, i per fer això començaré des de baix de tot.
Els motius per justificar tot el que porto fins al moment poden ser molts, però segurament el fet de jugar bàsicament perquè m'agrada i m'ho passo molt bé. Això vol dir, no tenir un control del 'bank', jugar sense constància a cap limint concret ( he jugat de 2NL a 25NL ) segons la lluna, ...
Pels resultats segurament tinc nivell per estar a 10NL, però al no tenir constància tampoc ho puc garantir. He jugat molt més en tornejos que 'cash', segurament pel temps dedicat i aquesta variabilitat de nivells, és millor per mi.
Per tant, en aquest punt em proposo començar per tornejos de 'buy-in' entre 1 i 2$ fins arribar als 100$ ( en aquests moment començo amb 30$ ). En aquest punt, i depenent del temps i tornejos dedicats a aconseguir-ho, em plantejaré pujar el 'buy-in'. Al cash, si puc aguantar la temptació, no vull tornar-hi fins tenir com a mínim 500$, i començar a 5NL.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada