dilluns, 28 de setembre del 2009

petit consol

Després d'un cap de setmana dolent pel referent al cash, vaig jugar un torneig de 2,2$ ( 90 participants ), i vaig arribar a la taula final, quedant 5è després d'un parell de jugades dubtoses per part meva. Tot i que el premi (12,6$) no és massa gran per les mes de 3 hores de joc, estic content.
El que en trec és que per jugar tornejos s'ha de tenir temps, i que jugar "turbos" és massa loteria, i que si els jugues és perquè no tens hores per dedicar-t'hi.
Res, a continuar treballant a veure si tornem al bon camí.
Edito l'entrada : acabo de guanyar un torneig de 18 persones (21,6$). També de nivells de 10 minuts. Sembla que aquest ritme em va molt millor, suposo que com deia, no hi ha tanta influència de la sort ?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada